sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Välikauden vaatteita


En ole vielä ostanut uusia kevät- tai kesävaatteita. Zalandolta olen tilannut jo pari puseroa ja leggingsit. Perjantaina kuntosalin jälkeen pyörähdin kirpparilla ja ostin kaksi mekkoa. Nimitän tätä huhtikuista aikaa välikaudeksi.

Kuvan mekko on Anna Fieldin, tilattu Zalandolta.

Tämä mekko on smash!-merkkinen ja sekin tilattu Zalandolta.

Tunika on AC Belle-merkkinen ja ostettu paikallisesta Tarjan muotipuodista.


Nilkkurit on merkiltään Kiomi ja tilattu Zalandolta.
Kaikki kuvien vaatteet ja kengät on tänä vuonna ostettu. Anna Field merkissä on hinta-laatusuhde kohdillaan. Mekot ja tunikat ovat yleensä laadukkaita ja kestäviä sekä aina alle 50 euroa.

Olen ehkä vähän liian innostunut tästä blogin kirjoittelusta. Nimenomaan kirjoittamisesta. Sen sijaan kuvat ja tekniikka tuottaa vielä ongelmia. Olen tehnyt suurin piirtein kaksi postausta päivässä. Sanonpa itselleni nyt malttia, Marja. Korkeintaan yksi postaus päivässä. Minulla on nyt paljon vapaa-aikaa, koska minulla on tässä jaksossa hyvin vähän opetustunteja. Niiden lisäksi suunnittelen vain ensi vuoden uusia kursseja. Ja harrastelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ole hyvä ja kommentoi. Teet minut iloiseksi!